Известие

Collapse
No announcement yet.

Ресет на 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ресет на 166

    Здравейте колеги,бихте ли ми казали как да ресетна моята 166-ца за да я върна в момент за нова адаптация на всеки един компонент ?
    Благогадаря предварително.
    sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
    155 2.0 16V ....евридейката
    ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
    ex. 155 1.8 8V

  • #2
    1 - Изключи акумулатора за 10 минути (дай накъсо откачените клеми за да се разредят още по-добре разни кондензатори.

    2 - Включи акумулатора

    3 - Дай контакт без да палиш и остави така за 90 секунди.

    4 - Изключи от контакт и изчакай 90 секунди.

    5 - Запали мотора, без да пипаш педала на газта и го остави да работи докато достигне работната си температура.

    6 - Покарай десетина километра (нормално каране).

    Готов си.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Любчо има ли вероятност при окъсяването на клеймите да избие някой кондензатор?
      sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
      155 2.0 16V ....евридейката
      ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
      ex. 155 1.8 8V

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
        Любчо има ли вероятност при окъсяването на клеймите да избие някой кондензатор?
        Няма, не бой се.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Утре ще тествам , хиляди благодарности Любчо за кой ли път
          sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
          155 2.0 16V ....евридейката
          ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
          ex. 155 1.8 8V

          Comment


          • #6
            Само още една дребна подробност,че всичко описано от Любо е така,но се прави на студен мотор тоест най добре сутринта.

            Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Боби,благодаря ти за допълнението
              sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
              155 2.0 16V ....евридейката
              ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
              ex. 155 1.8 8V

              Comment


              • #8
                В Alfa Owner бяха описали същата процедура, но за откачен акумулатор за 45 мин. Пробвал съм я процедурата, но докато не закачих колата към софт не останах очарован от ефекта.
                Алфа...всичко друго е компромис!
                http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                Comment


                • #9
                  Аз съм го правил и по този начин и със софтуер и става по двата начина без проблем.Единия път даже се наложи без да желая да правя адаптация,това беше когато свалих акумулатора за да го сменя с нов,но новия монтирах на другия ден,качвам се вътя и ядец,не иска да запали или припалва за секунда две,айде пак откачих едната клема за час после гореописаната процедура,че нямах още МЕС и колата заработи като часавник.

                  Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Някой може ли да ми обясни,за какво точно служи тази процедура ?
                    Алфа Ромео 2.4 JTD '01

                    Comment


                    • #11
                      В процеса на работата си, ECU-то се адаптира към различни условия. Често пъти се случва това самообучение да е погрешно заради ред причини. Отделно подмяната на определени елементи (примерно по всмукателния тракт) водят до промяна в условията на работа на мотора и вече наученото не им съответства.
                      При ресет-а ECU - то "забравя" това което е "научило" и започва адаптирането отначало.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Горе описаната процедура важи ли и на други модели?
                        (например тази от подписа)
                        sigpic
                        1999 Alfa Romeo 146 1.6 TS Junior -> ex
                        2006 Alfa Romeo 159SW 1.9 JTD
                        2007 Alfa Romeo Brera 2.4 JTD

                        Comment

                        Working...
                        X